Vi pratar om vart vi ska just inatt, men jag antar att vi menar hela livet


Åh. Bra kväll igår. Mycket bra till och med. Var först hos Saras vän Robin, körde chatroulette vilket oftast var äckligt men roligt också haha. Sen klockan ett kom vi till stan och NH där det var jordens jävla kö. Förstod ganska snabbt att det inte var någon idé att stå kvar så vi gick till 55:an en stund. Bra val var det eftersom när vi gick tillbaka till NH så fick vi komma in direkt, utan att betala! jag älskar ju gratis så det var roligt. På NH fick vi äntligen dansa som vi tjatat om hela kvällen. Kom hem halv fem och somnade himla gott. Idag mår jag lite illa och känner mig hungrig och svag, och tycker lite synd om mig själv.
Måste snart fortsätta städa, och så har jag tvättid om en halvtimme. Så atteeee ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0