turdag


Alltså vafan har jag gjort för att förtjäna det häääääääär!?
Det här har hänt mig idag:
  • Ramlade på cykeln påväg till jobbet. Ipoden hamnade i hjulet och är helt jävla jättedöd. Slog mig på smalbenen,knäna, armen och fick styret i bröstet!
  • Allt på jobbet gick dåligt
  • Klämde tummen, aaaaaaaj
  • När klockan var 20.45 och jag kände att gött nu är det inte långt kvar, då har personen jag jobbar med gjort ett biiig mistake så jag fick jobba röööven av mig tills jag slutade(vilket också resulterade i fina skärsår på händer och armar)
  • Kom hem och började spela poker. Internet totaldör och funkar inte på cirka 45 minuter=jag förlorar de pengarna jag satsade.
  • Och nu är klockan så mycket så jag måste sova.

JA OKEJ JAG TYCKER SYND OM MIG SJÄLV!

Men imorgon vettni! då blir det bättre. Ska gå upp lite skapligt iaf och sola hade jag tänkt, bra start på dagen! Sen jobba, vilket inte kan gå sämre än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0