Från och med du


Det är så skönt att inte göra någonting! Den här veckan har jag knappt varit hemma. Har jobbat, solat osv.. Och jaa, jag har blivit brun! Kanske inte jätte, men det känns okej. Livet känns så mycket lättare när det är fint väder och man är lite brun!
Idag låg jag ute på trädgården vid mitt hus ett tag. Tog med mig Kissen och tänkte att det kan ju vara kul för honom! han var sjukt skeptiskt, och rädd. Han tryckte sig så nära mig han bara kunde, och så låg han där. Sen tryckte han sig ännu närmare.. och så låg han bara där, igen. Efter en timme vågade han kolla runt i trädgården, mooodigt!
Nu har jag Simba här, mysigt är det med två katter:) och dom gillar varandra massor!

Åh jag längtar till imorgon! Ska åka till pappas torp på förmiddagen. Förhoppningsvis är det bra väder så vi kan åka och bada. Sen ska vi förbereda lite mat och grejer för kvällen. Min farbror och hans fru kommer dit med! Så ja, jag ska fira midsommar på vuxet vis:) känns helt rätt! ska jobba midsommardagen med så orkar inte va görsabakis.


FEM DAGAR KVAR TILL PEACE AND LOVE!!!!!!!!!!!!!! WOHOO!!
kör lite bilder från förra året för att peppa!:)

















Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att bada. =)

2010-06-26 @ 13:38:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0