they will see us waving from such great heights


Alltså jag är så arg. SÅ ARG PÅ VÄDRET. Det kan ju inte bli dåligt till helgen, det går bara inte. Går in på klart.se minst fem gånger om dagen för att se om det kanske ändrat sig. Men neeeeej, det bli fortfarande 15 grader och asmycket regn på fredag.jag vägrar!! klarar numera inte av en temperatur under 20 grader. Ska sola solarium imorgon, så jag inte tappar mer färg än jag redan gjort. För det vägrar jag mest av allt!
Annars så har jag varit på både bra och jävligt dåligt humör idag, båda lägena gick över så nu är jag väl i nåt slags mellanting. Stukade foten på jobbet idag, det var ju inte så bra. Har lindat in den lite fint nu så hoppas verkligen det går över tills imorgon.
Efter jobbet åkte jag till Sarah och kollade OC igen med henne och Johanna. Älskar välla den serien över allt annat just nu! fast den är väldigt jobbig också, för man får ju panik när man vet att neeeej det här kommer gå åt helvete, ryan gå inte diiiiiiit, seth lägg aaaaaaaav och håll på och så vidare.

Nu är det nog bäst att jag går och sover eftersom Sarah ringer och väcker mig 08:45 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0