It's not fair


Alltså jag spyyyyr snart tror jag!
Ni vet, det har varit en extrem jordbävning på Haiti och 50000-100000 har dött. Och så kommer det en idiotpastor från USA och säger att dom ingick en pakt med djävulen, så att det var ju därför det hände! ÄR HAN SERIÖS ELLER? undrar man ju. Men jodå det är han!
Gå in här och se själva: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6426031.ab
Kristna människor skrämmer mig ibland! Usch.

Inatt ska jag som sagt jobba.. Kommer få en rolig helg, för jag ska jobba två nätter till sen. Men är ju ledig från skolan så det är bara att tacka ja! Hoppas att det kommer va lugnt, som det brukar va på nätterna, så jag kan plugga med:) Enda stället jag kan plugga på i princip:P Hemma finns det ju massa annat viktigt att göra tycker man ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0