Varför skriver du S på den där fula getabocken?? - För att den heter Su.. Su.. Sigurd!!


Sådär ja, hemkommen från svullkväll/natt/eh ja morgon med blev det väl. Kom hem vid fem! Men ni vet min dygnsrytm är ju inte helt normal, särskilt inte nu efter att ha jobbat natt. Vi kollade på Sisters keeper, Sunes Jul och en komedi jag inte minns namnet på. Han som spelar Napoleon Dynamite var med iaf! Sisters keeper var väl okej, men trodde faktiskt den skulle vara mycket bättre. Sorglig var den ju, men nja jag vet inte.. Sunes Jul är ju såklart alltid bra! "-Jag vill inte ha thé jag vill ha choklad! - Men lilla gubben mamma har ingen choklad. - JAG VILL HA CHOKLAD! (Karin blandar i tre bitar mjölkchoklad i théet) - Så! Choklad! - Mmmmm." Hahahahaa, älskar Håkan. Fast mest gillar jag nog Rudolf! "Bjällerklang, bjällerklang, tralalalalaaa" Hahahahaa iiigen.

Annars så borde jag verkligen sova jättenu. Måste upp cirka 10:45 imorgon. Ska till stan och möta upp några klassisar för att göra någon uppgift till skolan. Hur kul ä däää? Iofs verkar den inte så jobbig, men många timmars sömn blir det ju inte.. Sen ska jag och Sara J gå och shoppa lite, lockar ju mer om en säger!

Förut beställde jag en pocketbok på 62 sidor som kostade 129kr! Och så frakt på det då, + 39kr. Är inte det liiite dyrt? Leveranstiden var förresten 2-3 veckor. Hallååå, service? Inte okej! Men vill verkligen ha Michaela Fornis En bok om kärlek, så det var ju bara att betala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0