those sad eyes, they weren't made for you


Idag har jag äntligen kunnat komma utanför lägenheten på riktigt! och en del konstiga saker har hunnit hända:)
Jag, Daniel och Sara står fint på rad och väntar på bussen när en bil kommer i lite för hög hastighet med tanke på den gigantiska vattenpölen som är precis framför oss. Vad händer? Jo, vi blev totalt nerskvätta med smutsäckelvatten. Blev ju lite arg först såklart, men sen var det ju bara kul, för det måste sett sjukt roligt ut:P
Sen var vi på bokrean, ååh älskar bokrean! Köpte en världsatlas (bästa köpet!), Sju sorters kakor (nöjd där med), The Dirt och Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva. Så äntligen har jag lite att läsa! Sen åt vi på Taco Bar och det var ju himla gott. Sen shoppade jag smink för 600kr! men det var det värt, köpte en tröja och en skjorta också. Sen fick det vara nog kände jag!
Eller busskort var jag ju tvungen att köpa med då. När jag kom in på Östgötatrafiken så satt en kvinna i en stol och sov! men värsta var ju att hon snarkade ganska ordentligt. Inte okej kan ju jag tycka.

Ikväll kan jag inte bestämma mig för om jag ska vara lite social med klassen eller om jag bara ska vara hemma och ja.. glo. Är så trött! så vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0