Lördag


Gårdagen var bra, inget överdrivet jätteroligt men mycket bra sällskap så jag klagar inte! NH var bra, men inte alls mycket folk. Jag vet vad Sara tyckte var bäst på kvällen iaf, maaaat! Haha, sista halvtimmen på NH sa hon MAT säkert 10 gånger i minuter:P

Idag var jag och åt på Hamlet med alla 5 kusiner på mammas sida, mamma, moster och mormor. Kusin Dennis fyllde nämligen 35! God mat och trevligt att träffa alla kusinerna. Kusin Maria har en sån fin mage nu! bara 3 månader kvar:)
Bestämde mig sen för att jag och Kissen skulle följa med tillbaka till Motala. Min lilla bäbis lämnade jag av hos pappa, där trivs han! ikväll har jag bara umgåtts med mamma och Lasse. Melodifestivalen var ganska bra idag måste jag faktiskt erkänna! blev så glad att Idol-Anna vann, älskaaar hennes röst.

Kanske världens tråkigaste inlägg. Men haha nu kom jag på något kul! eller okej nu behöver man kanske inte förbereda sig på att asgarva men ändå. I alla fall, igår så hade Kissen varit på lådan och sen tvättade han sig mellan benen. Inga konstigheter. Men sen så började han dra rumpan mot mattan! alltså han satt ner och släpade sig fram med framtassarna. Hahaha, tack liksom att du drar av ditt bajs på min matta!

Har mammas dator nu och har hittat hur många härliga bilder som helst! här har vi en från när jag, Josefine, Ewe och Vickan spontantrippade till Skara:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0