Loose your hunger, you loose your way, get confused and you fade away


Jag har ju verkligen inte mycket att berätta alls, men okej! Har jobbat idag, fick lära mig en ny maskin lite grann, så det var faktiskt lite roligt. Annars är det ju alltid samma, samma sak. Har så störda jobbarkompisar, önskar att det gick att förklara dom men det gåår inte:P vissa är sjukt roliga och vissa är sjukt dumma i huvet.
Imorgon blev det lite ändring på jobbtiden visst! Ska jobba 18-06. Aah jag är för snäll ibland alltså:) Har så svårt att säga nej till min chef, för han är ju faktiskt väldigt snäll och uppskattar verkligen att man ställer upp och sådäär. Men det här innebär ju också att jag inte kommer kunna gå till skolan på fredag heller... Inte så bra kanske! Har någon slags gruppdiskussion 9-12, men eftersom jag börjar klockan 14 och slutat jobba bara 8 timmar tidigare så måste jag ju sova då.. Jaja det löser sig nog!
Ska nog följa med Sara S och Ana till Sliver på fredag, Thomas Rusiak och Mange Schmidt vettni, det kan jag ju inte missa känner jag:) Verkar tyvärr inte som jag kommer kunna sluta tidigare så jag får väl komma till stan med svettiga fötter och lite allmänt ofräsch. Det gööör inget!

Jättetråkigt som vanligt va!
Nu måste jag sovasova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0