i got lost in the sound


Fortfarande backhoppning. Fast har faktiskt lyckats städa litelite i alla fall, inte så roligt när det är jättestökigt när man är fast hemma! Och så tvingade jag mig själv att göra mat för jag tänkte att då kanske jag mår bättre, men njaa ingen jättestor skillnad. Är redam trött på att vara sjuk!!
Något som också är jobbigt är att vi ska göra hemtentan helt klar den här veckan, på fredag ska den vara inlämnad. Men det är ju bara måndag idag så på onsdag kanske jag kan palla med att plugga lite! ja, så får det bli.

På fredag eller kanske lördag ska jag åka till Stockholm är ju tanken! hoppas bara att jag kan fixa kattvakt, att jag är frisk och att tågjävlarna går som dom ska. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0