Förbannad blir jag!


Ja jag borde verkligen sova för längesen, ska snaaart.. Men kom just att tänka på hur arg jag blir på mitt mobilabonnemang. Bytte för ett tag sen när jag skulle ha ny mobil. Fick räkning idag, nämen ojdå bara 846kr!! det är ju ingenting liksom. JO DET ÄR DET! Kollade lite närmare på räkningen och såg att dom lagt på 99kr för fria sms, som jag inte ens sagt att jag ska ha. Om dom nu verkligen tyckte att jag skulle ha det, säg det då så jag kan sms alla till döds så dom fan får betala åt helvete mycket själva, eftersom jag får göra det.
Och så tycker jag det är löjligt att ta ut en fakturaavgift på 19kr. Påhitt! Stöld!


Nej men nu ska jag visst upp om 6,5 timme! Ska gå och lägga mig i sängen nu och mysa med min fina kisse innan jag sover. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0