Are you here soon?


Nu har jag jobbat 20 timmar inom loppet av 28 timmar! inte så illa va. Skönt med helg nu kan ju jag tycka! Och skjuts fick jag hem efter jobbet med, det tackar jag ju för.
Imorgon händer det äntligen lite roliga saker! Ska först träffa Elli och Carro på stan, ska shoppa lite fint. Känner verkligen att jag vill ha något nytt att ta på mig! Så känner jag ju visserligen nästan jämt meen.. Sen ska vi hem till mig och göra oss iordning och sådär, sen ska vi till en kille i klassen på förfest och sen utgång. Hur låter det? SVINBRA!

Har tittat lite på flygbiljetter till Spanien nu. Svårt att veta vad som blir bäst och billigast! Går att åka från Linköpings flygplats till Madrid, tror det blir enklast. Eller vad tror du Linda?:) Är verkligen pepp på att åka! Ett hus i Spanien all alone med Linda. Det kommer bli sjuuukt bra!

Fick hem den här boken idag! har ju blivit lite av en boktönt på senaste vet ni. Tror den är bra faktiskt! Älskar verkligen Alex Schulmans blogg, speciellt när han har laga-mat-skola. Då sitter jag ibland och asgarvar för mig själv och känner mig lite töntig. Gör inget!


Kommentarer
Postat av: jempi

jag är också boknörd så det gör inget. du måste säga om den var bra sen, vilket jag iofs nästan vet nu att den var. PUSS

2010-02-07 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0