nån slängde ut dig som en sommarkatt till slut


Alltså ååh vilken skit! För tredje gången eller vad det är så har jag nån slags infektion i mitt högra öga. Har fått ett svinstarkt rengöringsmedel i ögat visst, iiiigen. Skit! Helt rött och fan är det.  Och inget apotek öppet nu.
Idag har jag inte så många planer direkt, förutom OC som sagt ikväll:) blev lite inspirerad av jempi förut iofs, när hon sa att hon varit hurtig och gått promenad. Men alltså nääääe, så tråkigt att gå utan nån musik. Så ja, jag skiter i det..

.Senaste bilderna från kameran här då! har inte varit så himla bra nu heller på att ta kort, skärpning!


mogen tjej som vägrar va med på kort:P


söt papi:)


Snygg-syster och jag


Jempi min fina och Nåri


Cool tjej!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0