If she ever tries to fuckin' leave again, I'ma tie her to the bed and set this house on fire


Kanske inte den trevligaste texten det där, men ni vet ju, Love the way you lie. Repeat, repeat, repeat! Självklart gillar man ju låtar med känsla, men den här har veeeerkligen känsla. Ska passa på att lyssna några gånger till idag, innan jag tröttnar på den helt:P

Jag klarade mig till jobbet, trots att det regnade som bara fan. Jag klarade av att jobba, trots att jag jobbade med en person som jag ogillar starkt. Men framförallt klarade jag mig hem! Var så jävla rädd ett tag. I början av den vägen jag tar hem från jobbet så är det typ industriområdet där INGA människor vistas utomhus kl 04:40. Men så ser jag en sådär 5-6 killar sitta under nåt slags tak och bara stirra på mig. Aaaah!! har nog aldrig cyklat så fort! usch. Skönt att vara hemma alltså!
Imorgon (idag dåå) ska jag sova lääänge. Sen städa lite och sen blir det OC med Sarah:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0