You say you're only trying to be heard


Jorå så atteeee.. Jag är vaken! Kom hem från jobbet för nästan 1½ timme sen. Har kollat på Bella&Tyra show där Alex Schulman var gäst, vilket var himla skoj. Och så har jag då äntligen skrivit ett mail till vaktmästaren om min jävla dusch. Hoppas det blir fixat snart så jag slipper få 100 liter vatten i badrummet efter varje gång jag duschat. Man kan ju undra varför jag gör det här nu på morgonen? såhäär är det; ska ringa vårdcentralen och försöka få en tid till nån slags doktor som kan kolla på mina bläiga händer och skriva remiss till hud. Det är så jävla smidigt tycker jag att man inte kan boka tid innan utan måste göra det samma dag klockan 8 helst!!! asbra system.
Nu hade dom visst öppnat växeljäveln. "Vi ringer upp dig omkring fem i halv nio i förmiddag" Okej fan vad bra, då ska jag bara vara vaken en timme till. Dagens rosjävel till er.

Förresten så blir det inget Stockholm, kan inte lösa det på något sätt har jag insett med kattvakt och så. Blir lite, eller ganska mycket, irriterad på mig själv att jag inte kunde tänkt på det här lite tidigare så hade det kanske varit lättare att fixa. Men nu är det som det är. Hoppas i alla fall att jag får krama min finaste fina Jenny snart ändå.

Kommentarer
Postat av: jempi

Du är den bästa Ida <3 Men du måste överdriva som fan när du ringer till vårdcentralis, annars får man inte komma dit!



Vi får kramas snart! PUSS

2010-04-16 @ 13:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0