när våren öppnar sina dörrar och du tar den långa vägen hem


En av de bättre kvällarna på länge igår. Till att börja med var jag tvungen att låna en klänning av Sarah för att min var för varm! när hände det sist liksom att det är så varmt på en balkong så man måste byta kläder?:) underbar vårkväll alltså. Många härliga tjejer och en och annan kille, mycket vin, bra musik och framförallt; sjukt god mat! Dennis är ju lite utav en mästare på att grilla så att säga.
På Harrys vet jag inte riktigt vad som hände. Satt mest och hängde med Sonny, Hannes och Bitterfitta-Linda:P blev inte mycket dans, men det var roligt ändå! sen snurrade det lite för mycket i huvudet, så då tog jag en taxi hem. Har haft en mysig eftermiddag med Linda. Vi gick till östis och köpte glass, åt på mc donalds och låg i hennes säng och lyssnade på bra musik. Nu är jag hemma hos min älskling, Kissen, i linkan igen. Har lite lagom söndagsångest inför den megafullproppade jobb- och pluggveckan som kommer. Men annars så!

Lite bilder som jag snott från Dennis och Linda!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0