tro och tvivel


Måste fortsätta lite på tidigare inlägg och vara lite pessi. I helgen har jag äntligen en helt ledig helg, gööörskönt. Men vad händer då? Jo, har inget att göra såklart. Verkligen nadapadaaa. Sara S ska jobba hela helgen, klassisarna ska ut idag och inte i helgen, Linda är fullbokad och så vidare. Skulle vilja åka till Stockholm och träffa alla fina där, och ta hand om lilla jempis-tjejen! Ska prata med Josefine sen och se vad hon ska göra i alla fall, lite sent påtänkt kanske men ja vi får se.
Nu är jag inte alls sugen på att gå promenad längre, men känner att jag borde. Gå ut med Kissen lite kanske? ja, kanske. hejdåhejdåhejdååååååå.

Kommentarer
Postat av: jempi

ida jag vill 100 % att du ska komma. miss you like craaaazyyyy

2010-04-15 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0