Hey, it's got a history that's here to stay, it's got nothing here to slap your face


Så trött jag blir. Var i skolan och pluggade några timmar på förmiddagen, sen direkt till jobbet, sen hem och laga mat och diska. Klockan tolv är jag klar. Hur jävla roligt är det? Inga jävla fritid, bara massa måsten. Hela, hela tiden. Vid sådana här tillfällen känner man sig ganska ensam. Just nu saknar jag fina Anna, som jag inte träffat sen i somras. Det är väl ändå helt sjukt! konstigt också hur mycket man kan tycka om en person så som jag tycker om Anna. Har bara träffat henne jävligt intensivt en vecka på Bali och några dagar på P&L. Fina, fina människa i alla fall.
Saknar i vanlig ordning Jenny och Josefine också.

Imorgon ska jag till jobbet redan klockan 10 för någon slags utbildning. Skoj. Toppenkul. Förhoppningsvis får jag gå hem vid 20 istället för 22, oooom jag har tur.
Jaja, imorgon ska jag vara gladare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saaaknar dig med!

2010-04-22 @ 08:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0