By now my mind is clear, you planted all the fears


Så seg jag ääär! men ändå inte sovtrött.. lite jobbigt sådär. Var ute med nåris igår, fiiina nåris:) det var skojigt var det! men av nån anledning så mådde både hon och jag skit idag. var inte överdrivet kalasiga ändå, kalas ja, men den tröttheten jag känt idag är inte befogad. nu är jag som sagt mest seg, men inte trött..
Idag har spelat en del poker, har tjänat 20 dollar idag så jag är nöjd:) funderar på att följa med mattias imorgon när han spelar med sina kompisar. lite läskigt känner jag bara! jag har ju aldrig spelat irl liksom:)
Mattias lagade även lite god mat förut, hasselbackspotatis (stavning?), schnitzel, sås o sallad. goooott! men nu sover han, och jag funderar på om jag ska spela lite mer poker kanske?:) varför inte känner jag!

Är ju för en gångs skull ledig på en söndag, och vad gör man då? nummer ett känner jag är jävligt trist men jag måste, o det är ju städa o diska o sånt skit. nummer två är ju att jag känner för att gå till simhallen! jag gillar det verkligen. lite simma, lite bubbelpool, lite ångbastu, lite leka. men jag tänker att det är ju säkert så jävla mycket folk en söndag! så jag tror jag skippart.
Annars börjar jag ju få lite ångest inför nästa vecka. 6-14 sex dagar i rad och så 6-18 sista dagen.. förstår ni hur kämpigt? sjukt kämpigt. jag vet ju liksom inget värre än att gå upp tidigt, och så ska jag göra det 7 dagar i rad.. synd om mig kan ju jag tycka. men jag längtar ändå till lördag! då ska jag,camilla,jonas,mamma o lasse rida islandshäst!! ska bli så himla roligt. camilla fyller 25 snart så då ville hon göra det, bästa idén tycker jag! var väldigt längesen jag red, o jag saknar det faktiskt. sen på kvällen kommer resten av släkten och även mattias, o då blir det mat o sådär. härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0