Jaha...


Har sovit hela dagen i princip, så nu känner jag mig pigg! får en känsla av att det kommer hålla i sig, så att jag jag i princip är frisk snart. Yes!
Förutom det så ser dagen väldigt tråkig ut. Ska träffa Sara J en stund ikväll, men annars blir det nog inte mycket.. Tråkiiiigt! Om det inte hade varit för att jag ska till Sara S på salongen imorgon och fixa håret, så skulle jag åkt hem till Motala idag. Så det blir på fredag istället! Pappa kommer och hämtar, blir svårt att få med allt jag ska ha med mig, plus Kissen och alla hans grejer. Ska iofs åka tillbaka och jobba lördagnatten, men åker nog bara och jobbar och sen åker tillbaka till Motala sen igen tror jag.

Sitter och kollar på Musikhjälpen på tvåan. Det är så mysigt på något vis!:) Och ett bra syfte är det ju med. Gillar Christer och Jayson (Timbuktu) väldigt mycket så då blir det ju ännu bättre!

Nej jag har inget roligt att berätta, ska nog gå och sola nu tror jag. Jaha. Hej då.

Lyssnar på Ane Brun feat. Nina Kinert - Lift me. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0