With every heartbeat


Gillar inte att inte vara glad! konstigt nog.. eller inte. jaja! vet inte vad det är med mig. orkar bara inte gå upp ur sängen, hur gärna jag än vill. så det blev samma skit idag med.. fast lite senare, kom inte upp förrän kvart i tolv. så har ju i vanlig ordning inte hunnit med något. eller jo diskade faktiskt o gjorde rent handfatat i badrummet, alltid nåt:)
nej, ska försöka sluta va en sån negopego nu! fast nu måste jag cykla till jobbet, o det är faktiskt inte det roligaste kan jag meddela! jajaaa, det rer sig om man säger!

Imorgon är det ju faktiskt fredag! gött.. blir väl inget speciellt på kvällen eftersom jag slutar 22, men så skönt att komma hem o veta att man inte ska till jobbet imorgon:) o på lördag blir det ju ferre! det är precis vad jag behöver nu känner jag.

Nej nu måste jag nog iväg här va! pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0