We're not worth more than anyone else but surely not worth less


Jomen hej o tack vilken rolig dag. Icke! alla maskiner var emot mig idag, blev lite upprörd ett antal gånger om man säger. att jag överhuvudtaget inte kände mig på topp innan jag kom till jobbet gjorde ju inte saken bättre. en höstdown skulle jag tippa på.. ni vet hur det är! det mesta känns rätt tråkigt. Som tur är så har jag ju jobbarkompisar jag gillar.. eller ja, inte alla då! men två. blev lite gladare också när vi åkte o åt på max på rasten. gooooott! svingott faktiskt.

Egentligen rätt konstigt att jag är inne i någon slags svacka. Jag o vickan har ju fan beställt resa idag!! det ni. 23 februari åker vi. då blir det först hong kong några dagar, sen australiens östkust i en månad och så över till baliiiii. har två månader där:) men åker hem från singapore så där är vi väl några dagar kanske, o jag hoppas på att pengarna räcker så att vi kan åka till perhentian igen. paradiset på jorden skulle jag vilja säga!
Hemkomst blir 27 maj.. lagom till sommaren... på arla:P

Jag är inte ens pepp för lördag, vilket är helt stört eftersom vickan o elli kommer till linkan. sarah fyller 20 på söndag så det blir platens! men det kommer bli kul, det vet jag.

Lyssnar på Hello Saferide nu, som vanligt! fantastiskt bra skiva hon gjort. X telling me about the loss of something, at age 16, är... ja vad ska man säga! lyssna själva. texten är sjukt rolig, men ändå så tragisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0