Onsdag vare ja..


Och igår var det tisdag. lagade mat för första gången på typ hundra år. hm ja man kan ju undra vad jag åt innan? müsli,panpizza,macka,gröt.. förklarar saken:) blev faktiskt rätt nöjd med vad jag åstadkom, potatis,gourmetbullar o sås. iofs blev det waaay för lite sås, vilket för mig skulle kunna ses som ett ganska så stort misslyckande! men vafan. var ute på promenad runt stångån senare. himla fint är det.. sen handlade. mår illa på hur dyrt det är med mat! 200 spänn borta bara sådär. gick sen hem o tog mig ett bad, lite tv o sådär.. sen sängen typ kvart över åtta:P läste ut boken, släckte fem i nio o sov klockan nio:) en aning trött om man säger!

Idag har jag ju jobbat som vanligt då. efter jobbet har jag lagat en jävla hög med mat. blev tyvärr inte så gott som jag hade hoppats på! men duger. känner att jag nog måste ta mig en promenad idag med, även om jag inte så så sugen på det.. men lite måste jag fan röra på mig! Hoppas mattias kan komma ifrån jobbet ett par timmar tidigare idag, för isf ska vi gå på bio. hoppas verkligeeen! känner mig lite lonely faktiskt.

Just det! grattis som fan till linda som klarade uppskrivningen idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0