Asroligt test

HAR DU NÅGONSIN?
Gjort något riktigt dumt: antar ja faktiskt
Gjort något du verkligen ångrar: stämmer
Varit nykter på nyårsafton: ja när man var liiiiten kanske
Åkt ambulans: icke
Droger: om jag någonsin droger?
Druckit: ja
Vilka kläder sover du i: troller kanske!
Vad hatar du: när man har tvättid men inte orkar tvätta
Varit kär: ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nej
Är du singel nu: nej
Vill du gifta dig: vill jag nog
Vill du ha barn: såklart ja!
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: oj jag vet inte, var längesen jag sov i hemma hos mami i motala.. men antar mattias
Såg dig gråta: det var nog mattias
Fick dig att gråta: jag vet inte..
Du delade en drink med: venne
Du gick på bio med: mattias
Skällde på dig: säkert mattias!
Du smsa: linda
Du ringde: kilroy
Ringde dig: linda
Som du sov hos: jenny
DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?
Haft sex: har jante
Festat: nej
Gråtit: nej
Kramat någon: ja
Köpt någonting: mat
Fått någonting: hm, tror jag inte
Saknat någon: jaa! linda,jenny,vickan
HAR JAG:
Digitalkamera: nej för det kom femtio kilo sand i deeeen!
Telefon på rummet: nej
Egen dator: nej
Husdjur: nej:( ledsen för dddddet
Bra kompisar: jaa!
Receptbelagda mediciner: nej
Haft sex på en offentlig plats: ja
KÄRLEK OCH SÅNT
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek?  gillart
När kramade du någon sist? igårkväll
Saknar du någon speciell person? men jaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0