Skriva Håkan med å


Ja det är ju en charm i sig va!
Jag älskar nya skivan jättemycket. fick äntligen lyssna på den igår när vi var hos sarah och dennis.

Var så himla skoj att träffa alla igår. Var på hugo och fikade, var till och med seriöst varmt. mysigt och härligt verkligen. Sen åkte jag hem och träffade pappa! det var också himla kul att träffa honom. Åt utomhus. alltså seriöst.. svenskar är ju helt galna med att sitta ute direkt det blir mer än 10 grader typ:P det blir ju kallt liksom, men men ja.
Senare åkte jag till sarah o dennis som sagt o drack llite smått med jenny,ewe o vickan. hade en jättetrevlig kväll, har verkligen saknat sådana kvällar med tjejerna.

Ikväll är det någon slags happening som jag inte vet vad det är, men det ska bli skoj:) och imorgon ska vi äntligen träffa josie! längtar jättemycket!

På lördag ska jag på truckkurs på arla, haha. det ska ju bli skoj! jag gillar arla. på tal om det så saknar jag matte:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0