Through your eyes


Var och lyssnade på min brors framläggning för sitt ex-jobb igår. han var så himla duktig! blev verkligen imponerad, o stolt:) efter vi lyssnat så åkte vi och åt på cloetta center, gott var det! sen åkte jag o mami o hjälpte jonas att köpa massa öl som han skulle ha till kvällen. och efter det åkte jag till mattias.
Fikade och slappade lite, sen åkte vi till motala. var en sista sväng på apoteket:) bästa affären! sen så slappade vi mest och kollade på tv. och myste! vi kommer ju inte ses något mer nu:( jag jobbar ju dum tid idag, ska handla o laga mat o fixa till kvällen på fredag, ha avskedsmiddag med tjejerna på kvällen, packa o va med släkten på lördag.. och sen åker vi!!! längtar ju väldigt mycket nu faktiskt, men lite ångest är det ju också.

Vickan är världens snällaste! hon ska hämta mig idag efter jobbet, verkligen bra eftersom det inte ens går någon buss. eller ja, isf skulle jag behöva gå minst en halvtimme för tidigt.

Nej nu måste jag duscha o fixa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0