Tell me who made these rules


Jag saknar mattias redan! hur ska det gå egentligen dom här fyra månaderna? hm, tror iofs inte det kommer vara döden precis, men kommer ju sakna rätt mycket ändå. men hade iaf en himla mysig kväll igår och så ska vi träffas imorrn, det gör mig glad:)

En fullspäckad dag idag om man säger! vickan kom till linköping vid halv elva typ. vi åkte in till stan. shoppade lite på apoteket som vanligt! och batterier och sen såndär grej så man kan ha två hörlurar till ipoden, bra om vi ska se på film. sen åkte vi till josie. slappade mest först, sen åkte vi in till stan. vickan o jag fixade malariatabletter, eftersom vi ju bestämt att vi ska till borneo. sen så fikade vi o hade det mysigt:) gick lite på stan o försökte hitta nåt slags klädesplagg till josefine, men det var ju helt jävla omöjligt. hon gillar ju ingenting:P
Sen åkte jag o vickan hemåt. åkte till jenny för lite mys:) hon hade köpt chips o dip, himla sött tyckte ju jag! men åkte hem tidigt, ska ju upp redan halv åtta imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0