You said you'd marry me if I was twenty-three


Kvällen har varit slapp och skön må jag säga. var hemma med vickan o kollade på idol. var iofs inte så jävla kul eftersom jag störde ihjäl mig på typ alla!! evelina,gathania,sam,marie,mattias men framförallt andreas! fattar inte folk nånting eller? han skriker sig igenom alla låtar, typ. men det värsta är ju hur han ser ut! man ser ju att han egentligen är nån slags mördare eller har allvarliga psykiska problem, det syns ju tydligt o klart i hans äckligt psykade blick.

Åkte till adde en sväng med o träffade josie o det andra folket som var där. när vi var på väg hem så blev vi stoppade av polisen!! jag tyckte det var askul o spännande:D vickan fick visa körkort o blåsa. jag ville också! fast jag hade nog varit lite rädd ändå.

Jag längtar stört mycket till imorgon! mina cider ser så himla fina och goda ut. och linköping känns som alltid väldigt lockande! vet iofs inte vart vi ska ta vägen, känns som att det inte spelar så stor roll heller. synd bara att vickan måste åka hem med bussen:/ men men.. ska träffa min bror o min syster på söndag! ska bli skoj. händer ju inte så jätteofta. men mest längtar jag till att träffa en konstig jävel:D

Kommentarer
Postat av: jempa

andreas=dålig. skrikig och cp

2007-10-21 @ 21:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0