Just say you'll wait, you'll wait for me


Poker blev det som sagt! gick inte lika bra som sist, men 8,50:- plus iaf:P kul var det iaf! både ewe o jempa har åkt hem nu, så jag gör inte så mycket.
Försökte räkna ut hur mycket lön jag kommer få nästa månad, så jävla krångligt är det. ob-tillägg, skiftformstillägg, semesterersättning o allt va det är! men borde nog få runt 10 000 iaf, och det är ju bra. pengarna behövs ju så att säga eftersom att den här månaden blir dyr.
Mina utgifter denna månad:
- 500 till mamma
- vaccinering, typ 2000 eller nåt
- ny jävla mp3, 1000-1500
- reseförsäkring, typ 1500
- julklappar
ja ni fattar, det är mer än vad jag känner för att betala!! sen ska man ju kunna leva litegrann också.

Jag längtar så mycket till imorgon! först ska ju jenny o jag gå på stan i linköping o ha det mysigt:) äta på nåt gott ställe också! och så ska jag ju träffa mattias, som jag inte sett sen i lördags, så det är verkligen på tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0