Inte trött än

.. så jag gör en sånhär.

Tio saker om mig:
1. Är du singel? nej
2. Är du lycklig? ja
3. Är du uttråkad? nej, inte speciellt
4. Är du ledsen? nej
5. Är du italienare? nej?
6. Är du gravid? nej, verkligen inte
7. Är du full? nej
8. Är du en cooling? jdjdfjsjfhsu
9. Är du från Irland? icke
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? svar nej

Sex saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hm, ja jag gör nog det
2. Har du nånsin blivit sårad? jo
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger
under natten innan du somnade? det har nog hänt ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? njae, jag vet inte 
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? ja

10 saker två alternativ:
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katter eller hundar? katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? några få bästa vänner, såklart!
5. TV eller Internet? inta
6. Coca-cola eller Pepsi? coca
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? beror ju på, som jag känner nu så utan tvekan romantisk hemmakväll:)
8. Pengar eller lycka? lycka, men gärna asmycket pengar också
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil? mobil

Nio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? vadå påtagen!??!!?!?
2. Brutit ett ben? nej
3. Gjort nåt du ångrar? antar ja
4. Hoppat Bungee Jump? bungee sa du??? nej det har jag inte, men det kommer
5. Ljugit för någon du tycker om? jo
6. Ätit en hel tårta? fy fan nej, men cp-thomas på jobbet gjorde nästan det idag
7. Gjort bort dig offentligt? jo
8. Gråtit när ett husdjur dog? ja!! korvis, I still love you!
9. Velat försvinna? ja, jo

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? vickan
2. Telefonsamtalet du fick? vickan
3. Personen du va med? vickan
4. Roligaste grejen som hänt? guantanamo bay-drinken - nagellacksremover o äggtoddy! haha, fortfarande kul
5. Personen du sms:ade? josie
6. Du va i en bil med? vickan
7. Gick på bio med? eh.. oj jag minns inte
8. Va och shoppade med? vickan o mattias
9. Du kysste? mattias
10. Du skrev till på myspace? -
11. Du kommenterade? venne
12. Du kramade? mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0