This year is for me and you, so happy christmas


Grattis på julafton alla fina! har haft en alldeles fantastiskt mysig och trevlig sådan. var först hos famor med pappa,jonas,camilla,faster&uffe och kusin ted. god mat och allmänt trevligt! sen hem till mamma med syskonen,mamma,lasse och mormor. pakeeeeet!! har fått mobil,ipod,massa bra grejer till resan t.ex överfallslarm,money belt,ficklampa osv,pengar,parfym,bok o lite smågrejer.
Jag borde typ gå och lägga mig snart, men det är ju ingen idé. vaknade vid elva och släpade mig upp halv tolv, svintrött! så jag lär ju inte kunna sova förrän vid två, o det om jag har tur. som tur är så börjar jag inte förrän halv nio och jobbar bara till två, så det blir nog inte så jobbigt trots allt. sen ska jag till mattias! ska bytas lite julklappar och så.
Sen blire nog fest! måste ju fixa något drickbart på något vis, systemjävel är ju stängt.. hm. hoppas det löser sig, är riktigt festsugen.

Nu ska jag pilla lite på min fina ipod:) God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0