Jag vände mig om ibland för att få en skymt av dig igen


Man ska inte underskatta att vara ledig på vardagar! är ledig idag och imorgon. Och nu när det börjar bli sommar så är det ju helg i veckorna också kan man ju säga, idag till exempel så är det premiär för Måndagsklubben på NH. Såå det blir det!
I väntan på att jag ska åka iväg så lyssnar jag på Lars Winnerbäck. Har kommit på att jag undviker vissa låtar för att dom på något sätt är för jobbiga att lyssna på. Minns inte ens vad det är för minnen jag har till dom, men får en jobbig, nästan obehaglig, känsla i kroppen. Det är synd på så fina låtar. Funderar på om jag ska köpa biljetter till i sommar när han kommer hit. Ett stoooort plus är ju att Melissa Horn kommer också, fina Melissa!
Och nu är det inte ens en månad kvar tills jag och Vickan åker till Borlänge. Vi åker redan på tisdagen vilket jag är väldigt glad för, vilket ju betyder mer tid med Anna och de andra. Och så längtar jag ju väldigt mycket efter själva festivalen med alla bra band. Kommer bli aaaaaawesome!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0