städa


Nu har jag städat i 3½ timme!! my goood. Men nu jävlar är det sjukt rent här, känns mycket bra. Släkten kommer ju hit imorgon (biiiirthday) så då vill man ju impa lite :) haha.. Fast jag har ju inte bakat än och det orkar jag fan inte nu, men hinner det imorgon innan dom kommer. Snoddas och tårta blir det!
Kom att tänka på att jag firat mina senaste födelsedagar lite annorlunda senaste åren.
2008: Firade 20-årsdagen på PhiPhi i Thailand med Vickan, hadet det sjukt roligt. Varmt och skönt, 35 grader gissningsvis.
2009: 21 år blev jag i Sydney. Mådde fortfarande skit efter en vidrig magsjuka, så det blev inget galej. Men varmt var det iaf, 30 grader kanske.
2010: Och i år firar jag 22 år i Sverige, sjukt mycket snö och kyla. Första timmarna av födelsedagen kommer jag spendera hos Daniel med chips,dipp och film. På kvällen  kommer som sagt släkten och sen följer jag med till Motala och träffar älskade Linda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0