Att dricka vin med en bästa vän


Det var precis vad jag gjorde igår! men innan dess hade jag ju släkten hos mig i Linköping. Det började väl inte så bra när mamma frågade "du kom ihåg att köpa bröd va?", "eeh va? nej men just det, neeeej". Så jävla typiskt mig! Mamma skulle fixa pålägg och sånt och det enda jag behövde komma ihåg var att köpa bröd, men nej då det glömmer jag såklart mitt uppe i bakhetsen! Det var ju inte så svårt fixat iofs, men i alla fall.
Min tårta blev en succé!! svingod var den. Hallon och kiwi, jag gillart! presenterna jag fick var också succé, eftersom jag fick det jag önskade mig. Har nog blivit lite vuxen, för det jag fick och önskade mig var: mixer, våg, kuddar, presentkort på Hemtex och en grej att ha räkningar i (fick pengar med, kanske inte lika vuxet). Haha, låter ju skojigt va men jag var nöjd!
Åkte sen med till Motala och gosade lite med Kissen innan Linda kom och hämtade mig. Vindrickande och prat hela natten lång och sen övernattning. Mysiiiigt!
Idag har Linda och jag shoppat krejsi i Motala (!!). "Den här var ju fin, den skulle jag vilja ha... Okej, jag köper den!", så lät det ganska många gånger idag. Köpte bland annat en sånhär söt liten sak!


179kr på Lindex!



Ikväll har jag och Linda varit här hos pappa och tagit det lugnt bara. Fast nu har den lilla busen varit på äventyr i x antal timmar...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0