färglös som en tår, blir jag, utan dina andetag


Åh, jag är fortfarande helt rörd och glad och jag vet inte vad, efter bröllopet i lördags. Det var så fint. Victoria var så himla vacker och jag kunde inte låta bli att gråta litegrann när Daniel grät när Victoria steg in i kyrkan. När de sa ja, när Agnes och Björn Skifs sjöng, sååå fint.
Och konserten dagen innan när Lisa Nilsson sjöng, väldigt fint det med. Men det finaste av allt var Daniels tal. "Victoria, störst av allt är kärleken. Jag älskar dig så." ALLTSÅ, JAG DOG!!
Och är det något ni undrar om tårtan eller något annat om bröllopet så kan ni ju fråga mig, har koll på det mesta haha.
I lördagskväll efter allt bröllopstittande så åkte jag, mamma och mormor till Linköping. Min kusin Maria har äntligen fött sin fina lilla dotter Nova-Li. Var så roligt att få se henne, världens sötaste är hon!
Igår kom min bästa Jempi till mig! Vi var på bio och såg Sex and the city 2. Den är ju faktiskt inte så bra! dom hade ju inte lagt ner så värst mycket tid på själva storyn kändes det som, utan mer allt omkring som kläder och sådär. Vilket iofs är roligt det med!
Efter bion gick vi till en uteservering. Drack lite cider, åt lite gott och pratade. Så mysigt var det, bara jag och Jempi. Det var ju så längesen! Nu har hon åkt, men jag hooooppas vi ses snart igen. Det måste vi!










Kommentarer
Postat av: Jempi!

Ja det var så myysigt Ida!! Hoppas vi hittar en bra helg snart snart så vi kan ses! Tack för igår <3<3

2010-06-21 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0