That's not the way it's gonna be (no no)


Någon som känner igen!? Jempi gör, det vet jag! NG3 - The Anthem. Väldigt mycket 90-tal, men skulle den vara dålig för det? icke! Hörde den igår för första gången på en sådär 10 år eller nåt. Var hos Sars kompis Carro, och där spelades det många härliga gamla låtar som jag glömt. Vi tittade på film också, Inglorious Basterds. Har sett den förut men den är ju så sjukt bra, så en gång till gjorde inget.

Idag, eller inatt då, ska jag jobba igen. Känns bra! Ska jobba med bra folk och pengar blir det.  Sen är det söndag.. och efter det är det måndag och då börjar jag skolan igen! Känns sådär, borde ha pluggat väldigt mycket mer än jag gjort. Har tenta om ganska exakt 2 veckor. Men det blir väl som vanligt, panikplugg några dagar innan.

Här är en bild från när jag var i Stockholm. Josefine, jag, Jenny och tre redbull/vodka såklaaart.
http://www.bar54.se/gallery/index.php?album=100105&image=IMG_5774.JPG
Man måste kopiera texten för att se bilden, fattade inte hur man gjorde för att spara den, nåt konstigt format eller vad det var. Hm ja.

Nu ska jag duscha, fryser och är allmänt ofräsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0