Söndag


Söndag, och det känns verkligen som det även om jag jobbat hela helgen och inte direkt haft någon helgkänsla. Jobbet inatt var fruktansvärt slappt. Jobbade lite, rast i 45 minuter, jobbade lite, rast i 1 timme osv:P Men det var skönt minsann:) Idag har jag inte gjort så mycket. Kom inte upp förrän klockan tre även fast jag gjorde ett tappert försök att klomma upp vid ett, men det gick inte tydligen. Har iaf tagit mig en promenad och varit o solat. Nu ikväll har Sara S varit här. Chirre, dirre o cola mmm:) Kollat på Scream 2 och googlat bilder på Sunset Beach-skådespelare, många härliga man glömt bort:P Minns att jag och Josefine alltid gick hem till mig varenda dag efter skolan och kollade på det och tyckte typ det var det bästa någonsin. Och jag bestämde mig för att jag var Caitlin, men minns också hur besviken jag blev när dom bytte ut henne:P aja nog om det va!

Imorgon börjar tentaplugget på allvar för min del känner jag, det är verkligen dags nu! Har föreläsning 13-15, sen ska jag sitta kvar på Universitetet och plugga tänkte jag. Måste!




Min kära syster som åker till Sydamerika om 2 veckor! Please bli inte rånad eller mördad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0