Poker after dark och ingen sömn


Ja klockan är 04:15 och jag är inte i närheten av att sova.. Trött blir jag! Fast inte trött som i trött då alltså... Men ja ni vet. Föreläsningen är ju lyckligtvis inte förrän 13, men det betyder ändå att jag måste gå upp halv tolv = inte mycket sömn för mig när jag än somnar. Jaja what to do!
Har pluggat lite ikväll/inatt iaf, men känner att det är många timmars plugg kvar.. väldigt många. bläää.

Annars så längtar jag till sommaren. Sitta utomhus och dricka rosé till exempel skulle jag inte tacka nej till. Och så vill jag vara sådär brun som Ewo är på bilden:) Och förresten så saknar jag mina solglasögon jag har på bilden, som tappades bort på P&L, buhu!




Kommentarer
Postat av: Linda

haha, schyst tjej som saknar sina SOLGLASÖGON och att VARA BRUN, men inte oss på bilden! jäääävligt schyst! :D

2010-01-19 @ 08:52:02
Postat av: Linda

är det du som har videon från då förresten? lägg in deeeen! saknart! vill see! :P

2010-01-19 @ 08:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0