Natural blues


Meningslösa dag, hej på dig!
Jobbade inatt, somnade runt 8 imorse och vaknade inte förrän 15.00.. Hade ju som vanligt planerat att gå upp tidigare, men minns inte ens att alarmet ringt i princip. Jaja, så det blir another sitta-upp-hela-natten-och-inte-göra-ett-skit-natt again! Åh så dåligt. Men what to do! Imorgon blir det däremot en rolig dag tror jag nog. Det har börjat nya BVG:are nu, så vi ska ha lite nollningsaktiviteter med dom. Bowling först, sen var det några uppdragslekar, sen utgång på kvällen. Kommer nog bli roligt!
På lördag ska jag åka till Örebro och fira/säga hej då till min syster. Hon fyller 26 på tisdag och på måndag åker hon till Sydamerika. Är jag lite avundsjuk eller? Svar ja!
På söndag ska jag jobba 06-18, mycket jobb den här månaden men det innebär ju också bra lön nästa månad:) Ska ju jobba hela nästa vecka 14-22 med, och så föreläsningar innan det. Så blir inte mycket till liv då, och inte heller någon träning. Tyvärr!
På tal om träning så var jag och Sarah på vattengympa igår. Det var kul men jävligt jobbigt:P Skulle vilja gå imorgon också men blir nog svårt med alla nollningsgrejer.

Usch tråkiga blogg alltså, men har tyvärr inte så mycket spännande att berätta för tillfället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0