Mjölk!

Ah mjölk kan vara det bästa jag vet. Bästa jag vet att dricka i alla fall, alla kategorier! Därför är det ju så passande att jag jobbar på Arla. Jag gillart! På tal om Arla så ringde chefen och väckte mig klockan ett idag, bara att studsa upp ur sängen fort som fan och ta sig till jobbet. Hann nästan i tid, kom 5 minuter försent. Gööör inget. Jobbade bara till 19.30, skönt. Sen åkte jag buss över hela jävla stan, typ. Var tvungen att handla. Jobbigt var det! Tungt som as och trött var jag. Men hem kom jag ju!
Är himla trött så ska nog lägga mig snart. Tröttheten beror väl mest på utgången som blev igår! Var faktiskt riktigt roligt. Även om dom nya BVG:arna inte riktigt höll den klass vi hoppats på:P

Nej nu orkar jag icke mer. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0