Mina fina vänner


Jag har verkligen dom finaste, finaste vännerna i hela världen. Tack för att ni lyssnar på mig:) Vet att jag är ganska uppe i alla oändligt många tankar som finns i huvudet just nu.. Måste bara spy ur mig skiten så känns det bättre sen:P
Nu har jag förövrigt varit vaken i snart 31 timmar, still going strong! Har varit sjukt trött, men just nu är jag bara lite skakig i kroppen men ögonen är pigga. Har varit i skolan från 10-17 och tentapluggat. Trots att det känns som jag haft en bubbla runt mig så har en del fastnat ändå tror jag. Orkar inte plugga mer nu, så nu ska jag iväg på pizza och film. Sen ber jag till gudarna att jag kan få sova! Men det måste jag ju kunna, vore sjukt annars.

Imorgon är det ju då alltså dagen d så att säga, tenta. 14-18 har vi tid att skriva, men siktar på att bli klar vid fyra:) Hem, fixa, tentafest.. Jag längtar sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: jempi

det är för att du är så fin!

2010-01-24 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0