Little lights


Sedan sist: Haft ett bra nyår, jobbat två nätter (eller ja, jobbade 2 timmar av 16! lättförtjänta pengar svar ja), firat kusin Maria som fyllt år, fått hem Kissen igen:)

Ikväll har jag haft ett litet Paradise Hotel-maraton för mig själv. Kan ju bara inte låta bli att kolla på't:) Vill bara spy på Rami alltså! Äcklig människa som tror han är smart och att alla gillar honom ungefär. Nej, blä på det!
Annars så sitter jag mest nu och gillar inte alls att bo själv. Tråkigt och ensamt är det för tillfället kan jag tala om! Hatar verkligen att knappt inga av mina vänner bor här. Vad ska jag göra imorgon till exempel, förutom att träna vilket väl tar allt som allt två timmar, men sen då? Resterande 14 timmar liksom... Tvätta och städa lite kanske! Men jaaa, jättekul.
Nej nu ska jag sluta. Har ju bara en termin kvar på kursen, sen blir väl sommarn på Arla igen. Sen, om allt går som vi vill, ska jag och Sara S ut och resa. Nya Zeeland, Filippinerna och Asien blir det nog:D JAG LÄNGTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0