Eeeeh okej?


Ja jag vet i fan vad jag ska säga, så jag skiter nog i att kommentera det överhuvudtaget här. Jaja prata i alla fall med Vickan förut och skrattade så jag nästan dog "Ja men han har ju massa sjukdomar".. Okej nu lät det där jättetråkigt men det var sjukt kul! "Tvätten är det ju lite svårt med och så" Hahahaha. Dör.

Annars idag så har jag varit hos Sara S på hennes praktik och klippt och fixat utväxten, nöjd är jag:) Ska tvätta håret med silvershampo nu vareviga dag, så att det håller i sig.
Var hos Sara J sen och pluggade. Största delen så pratade vi visserligen om heeelt andra saker, men vi fick faktiskt en hel del plugg gjort också, känns bra.
Nu ikväll har jag definitivt inte pluggat. Har druckit x antal glas vin och det känns bra:) Kanske inte så bra till imorgon då jag ju måste plugga massor iiigen, men.. det är ju inte idag!

Nej nu kanske jag ska försöka sova snart, ska vara på Universitet halv elva imorgon och plugga hela dagen. Känns sådär bra, men det är helt klart värt det om jag kan fixa ett godkänt på tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0