NH!


Igår jobbade jag till 22.. Kära Daniel och Christian tjatade länge och väl om att jag skulle komma til en annan kille och klassen och parta lite. Och så blev det! Var riktigt roligt, förutom när två (okända) tjejer började ta trycka-upp-brösten-så-mycket-vi-kan-bilder och även hångla-med-varandra-bilder, då flydde jag och Arvid fort ut ur rummet in till köket och visste inte riktigt vad vi skulle ta oss till. Men seriöst, vem gör sånt nu för tiden!? Kort därefter så gick vi in till stan och in till NH. Har aldrig varit där förut, men det var inte sista gången! 20kr inträde och 35kr för en cider, mycket bra. Tyvärr så tyckte jag det var så billigt så jag köpte ju 4st! kanske lite onödigt.. och som vanligt så köpte jag en 20 i 3, varför ska jag alltid göra så!? så onödigt. Men det var väl värt, var himla rolig som sagt:)

Idag är jag lite bakis, men det är ju bara att tagga till. Sara J, Lisan, Sara S, Ana och Zarah (varför måste alla heta sara för?:P) kommer hit ikväll. Kanske ska till Strandgatan 2, Maskinen spelar ikväll. Men vi får se, det ligger ju en liten bit från centrum så det blir ju drygt om det inte är roligt där och så ska man in till stan och betala ett till inträde osv...

Nej nu ska jag fortsätta städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0