men vafan....


Åh jag orkar inte! på några timmar nu har jag gått från lite halsont till jättemycket halsont, ont i huvudet och gissningsvis 39 graders feber. men vad roligt liksom! tycker att efter att jag bjudit på mig själv ganska mycket i helgen, kan jag väl förtjäna något bättre än det här?:P tydligen inte...
Imorse gick jag upp halv sju efter tre timmars sömn, waaay to go. Gjorde mig iordning lite, åt frukost och kollade på hockeyn. Bra morgon utan så mycket stress! fast sen när jag kom utanför dörren - inte lika roligt. -25 ute, inte så skönt. Tog mig i alla fall till skolan för seminarium, sen subway, sen hem och nu helt död.
Vill ha hallonsorbet eller piggelin. NU. Men nej, får dricka thé och titta på backhoppning istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0