If I kiss you where it's sore, will you feel better? Will you feel anything at all?


Har tänkt på massor saker som jag skulle skrivit här, men nu kommer jag inte ihåg något av det. Typiskt.

I alla fall.. Har läst ut Skynda att älska och det är ju helt sjukt det här. Är helt tårögd nu, bara av att skriva just skynda att älska. Boken var helt fantastisk. Alex Schulman skriver så bra, och jag är inte den som brukar tjuta till varken filmer eller böcker, brukar kunna distansera mig på något sätt. Helt omöjligt här! Jag grät och grät och grät dom sista 30-40 sidorna. Dom känslorna han beskriver är så äkta och sjukt smärtsamma och jag förstår att det är precis sådär det kommer kännas när mina föräldrar dör. FÅR INTE TÄNKA PÅ DET. Nej men ärligt, det finns ju ingen mening med att tänka på det nu, men svårt att låta bli.. I alla fall; Läääs den!

Idag har jag haft svårt att bestämma vad jag vill göra. Slutade med Glamourama-avsnitt och vin, känner mig väldigt nöjd med det. Sara S kommer hit sen en sväng tror jag, gillart! Kanske ska ta och planera lite inför resan? Det vill jag! så man har något att verkligen se fram emot. Kommer bli himla bra tror jag:)

Tittade lite på Melodifestivalen förut. Alltså... Jag skäms ihjäl!!! Alla har fula kläder, dåliga låtar och falska sångröster. Andreas Johnson har ju gått ner sig! Nu ser han mest halvsliskäcklig ut, han var ju snygg förut. Och manboy-tönten... SPYR! Annars var det ju bra. Eller nej just det, det var det ju inte.. Christine och Måns var töntiga, tråkiga och verkade orutinerade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ja fyfan adam och jag tittade när det skulle bestämmas vilka som kom vidare. och andreas och TÖNTEN var ju så jävla lika varandra. och lika jävla fula båda två. skämmes ta mig fan!

2010-02-14 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0