Hej.


Idag gick jag upp jättesent igen, så det blir en uppesittarnatt agaaaiiin! Är så himla sugen på godis alltså. Eller en bulle. Cola med.. Aaah jag måste sluta med alla dessa onyttigheter! Snart..

Alla hjärtans dag är det idag ja. Tycker inte det känns särskilt jobbigt alls, var nog 4-5 år sedan jag verkligen "firade" det på riktigt. Fast skulle någon komma förbi här med chokladhjärtan skulle jag bli sjukt glad! Mest för att jag är så jävla godissugen:)

Imorgon börjar en vecka som inte kommer bli så himla rolig. Skriva-hemtenta-veckan heter den. Vi ska vara klara med ett utkast till den på torsdag kl.12, och vi har ju inte börjat än.. Så det blir väl att sitta uppe hela nätterna! Wohoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0