Tjohoootjoheeeeje


Förstår verkligen inte hur detta går till, men drog till med ett VG på den cp-svåra tentan. Dom måste varit snälla när dom rättade, för nej jag förstår inte annars. Men hur det nu än var så är jag sjukt nöjd såklart! En big sten föll ner i alla fall.

Imorse förresten så mötte jag på samma människa som igår på bussen. Ännu mer konstigt den här gången, eftersom vi inte hade så mycket mer att säga varandra:P så några ännu mer pressade artighetsfraser blev det haha.

Ikväll blir det äntligen svull- och filmkväll! som jag längtat. Har köpt 2 chipspåsar, 2 dipp och 2 cola till mig och Daniel! och så fixar han filmen. Bra deal! Fast det kan bli så att vi går till en annan klassis och firar lite också, får se!

Nej nu ska jag städa wohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0