Grattis bästa syster!


Som sagt, grattis till Camilla som fyller 26 år idag (ja den 2:a då alltså) och grattis till henne som är i ett varmt och härligt land nu, Ecuador.

Idag har jag haft en fruktansvärt slapp dag på jobbet! Både bra och dåligt. Det är ju såklart skönt att slippa jobba:P men tiden går så långsamt. Läste ut boken jag började på i förrgår, Skam som är skriven av Karin Alvtegen. Vääääldigt bra bok! Tror faktiskt den var lite bra för mig också. Kände lite att "jag ska fan inte klaga!!". Det folk var med om i boken var verkligen vidrigt hemska saker. Den var ju så bra skriven så jag fick verkligen känslan av att det var på riktigt. Visserligen finns det ju folk som har det sådär, på riktigt, och det är ju som tur inte jag och det ska man ju vara glad över! Alltså så tycker jag att alla borde läsa den. Do it!
Imorgon är det föreläsning 10-12 som jag måste komma upp till och sen ska jag gå till bibblan och läsa kurslitteratur för vi har seminarium på fredag. Kuuul!

Har pratat med Linda om att komma till henne och inta hennes "familj"s hus i Sevilla i slutet på mars/början av april. Känner nästan redan nu att jag faktiskt kommer åka och det känns sjukt bra:) Skulle vara så skönt att ha något att se fram emot! Och tror ju att vi skulle ha det stört kul med:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0