Dumma dumma


Helt sjukt att jag inte slängt min jävla cpsladd till datorn åt helvete än. Saken är den att originalsladden bet kissen så snällt sönder så jag köpte en som skulle passa jäääättebra till alla datorer. Jomen visst den funkar, bara man inte skriver eller rör datorn, för då trillar sladden ut och datorn börjar pipa som en idiot. Så förutom att jag bli asförbannad varje gång sladden åker ur (vilket händer 20-40ggr om dagen) så är det ju inga problem liksom!!
Nu har jag i alla fall bestämt att det får va nog, tror seriöst man kan få tinnitus av det här pipandet, eller åtminstone aggressionsproblem! Mina grannar blir säkert också galna skulle jag tro. Det är ju så lyhört här så de hör nog också vartenda pip.
Under tiden jag skrivit det här har sladden åkt ut 10 gånger tror jag. Vill döda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0